niedziela, 23 sierpnia 2020

doradca szczęścia

To że tobie się nie udało nie znaczy że innym też musi się nie udać. Jak się nie umie żyć z drugą osobą to nigdy nie wyjdzie. Ja jestem 15 lat po ślubie i nadal jestem szczesliwa. Ale to bo na twoim weselu. Pozwólcie ludziom decydować za siebie. Może mają pieniądze, może mają ochotę się zadłużyć dla tego jednego dnia. Każdy ma inne marzenia i uszanuj to.Każdy organizuje imprezy rodzinne jaka ma potrzebę. Nikt nikomu nie każe robić wesel. Ktoś ma potrzebę zobaczyć rodzinę raz na kilka lat to robi to np. podczas wesela, ktoś bierze ślub bez wesela jego wybór. Dlaczego wszyscy na tych potalach chcą dyktować warunki i zasady ... (Poza reżimem sanitarnym)Dla mnie wesela w rodzinie to udręka. Nie odmawiał przez grzeczność bo wiem że moja koperta jest oczekiwana. Tym niemniej w tym roku z ukrywana radością odmówiłem motywując koronawirusem. Ale kopertę wyślę.
tak duzo osób bylo, ale jak sie ma kuzynki ktore maja po 16 lat i bez chlopaka ani rusz, nawet im cycki nie urlosly a juz kurde szwagry nad szwagrami musieli byc, bo same nie będą, osoba towarzysząca to ma byc narzeczony a nie chlop znaleziony chocby w rowie za gs-em. nNiektórzy ludzie jednak sa psychicznie chorzy Po pierwsze jak minister ustąpił to jego rozporządzenia nieważne po drugie robisz równolegle pięć wesel - kto mówi że nie można - w jednej sali. Można? MoznaPróżność i egoizm, a potem w każdą rocznicę będą Państwo mieli obowiązek wspominać osoby, które przez tę próżność i egoizm zmarły trzy tyg.po weselu, leżały miesiąc pod respiratorem albo tylko przeżywały wielki stres czekając na kwarantannie na wyniki. Za jeden dzień Waszej głupoty. Warto?Zastaw się a postaw się. Zasada wielu Polaków. Guzik ja obchodzą restrykcje i obostrzenia, najważniejsze aby się pokazać i wielką imprezę urządzić. A co ja obchodzi,że potem połowa ludzi może na   przepychanie rur pod ciśnieniem kwarantannie wylądować lub,że ktoś zachoruje. Najważniejsze,że ona będzie miała swoje wielkie wesele. Puknij się w głowę durna babo. Ryzykujesz nie tylko swoim życiem,ale i życiem wszystkich gości. Ja bym nie przyjęła zaproszenia na ślub i dosadnie bym pannie młodej odpisała dlaczego.
Te wesela sa tak samo durne jak komunie. Ludzie powariowali z tymi dwoma imprezami . Ta Wiara która niby uczy skromności i przykładem jest Chrystus Po pierwsze jak minister ustąpił to jego rozporządzenia nieważne po drugie robisz równolegle pięć wesel - kto mówi że nie można - w jednej sali. Można? Mozna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz